joi, 7 iulie 2011

Atat de teama

Priveste, adora si simte ceea ce doar tie iti este permis. O atingere, un sarut, o iubire de nestavilit, daruieste-mi ce doar tu imi poti da.
Inima ce o simti batand in pieptul meu, nu imi mai apartine, in timp ce parfumul tau cald ma arde incet simt cum toata fericirea din lume se revarsa peste mine. Parul tau fin alunecandu-mi cu gratie printre degetele rasfirate, soaptele catifelate rostogolindu-se pe pielea mea infrigurata si ochii tai blanzi fixandu-mi privirea cu dorinta, ma fac sa ma las imbatata de frumusetea iubirii si purtata pe valurile dorintei.
Nu, nu vreau sa te pierd. Imi e atat de teama ca propriile mele cuvinte ar putea sa te impinga departe sau ca propriile mele gesturi si ganduri aveau sa mi te ia.
Tie de ce nu iti e teama?
Dar tu doar zambesti, raspunzandu-mi cu o mangaiere tainica si o privire tandra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu